Palautuspolitiikka
Hajuveden palautuspolitiikka
Verkossa ostettuja laatutavaroita voidaan palauttaa 14 (neljätoista) päivää Tavaroiden toimittamispäivästä ostajalle.
Seuraavat ehdot on täytettävä tavaroiden palauttamisessa:
- Palautetun tuotteen on oltava alkuperäisessä, siistissä pakkauksessa;
- Ostajan on vahingoittumaton tuote;
- Tuotteen on oltava käyttämätön menettämättä sen kaupallista ulkonäköä (etiketit ja suojakalvo ehjät jne.)
- Palautetun tuotteen on oltava sama koostumus kuin ostajan vastaanottama - ostosta saadut lahjat on palautettava samanaikaisesti.
-Tuotteen palauttamiseksi, joka ei täytä laatua, on välttämätöntä täyttää vaatimus heikkolaatuisen tuotteen palauttamisesta, korvauslomake voidaan saada ottamalla yhteyttä sähköpostiininfo@royalsperfume.com. Kun lähetetään vaatimus heikkolaatuisesta tuotteesta, on välttämätöntä lähettää materiaali, joka todistaa tämä (videot, valokuvat). Viallisista tavaroista toimitetut vaatimukset käsitellään 30 työpäivän kuluessa.
Kun palautetaan tavaroita myyjän virheettömäksi, ostajalle palautuskustannuksia ei makseta tai palauteta. Saatuaan tuotteen ja varmistaen, että tuote ei ole käyttämätön, raha palautetaan 5 päivän kuluessa maksajan tilille.
Vialliset tavarat palautetaan talousministerin vuoden 2001 sääntelyn mukaisesti. 29. kesäkuuta tilauksella nro. 217 "Kohteiden palauttamista ja vaihtoa koskevien sääntöjen hyväksymistä" hyväksyttyjen sääntöjen palauttamista ja vaihtamista koskevilla säännöillä.
Ilmoitamme sinulle, että ostajien tulisi riidan tapauksessa ottaa ensin yhteyttä myyjään, ja jos riita ei voida ratkaista, heillä on oikeus hakea riitojenratkaisua elektroniseen kuluttajien riitojenratkaisualustaan: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show.
5. Ostajan oikeudet
5.1. Ostajalla on oikeus ostaa tavaroita, joita myydään verkossa. kaupassa;
5.2. Ostajalla on oikeus sisällä 14 päivää Tavaroiden vastaanottamisen päivästä, jolloin tavarat vetäytyvät myyntisopimuksesta ja palauttamaan tavarat myyjälle ja palauttamaan tavaroista maksetut rahat lukuun ottamatta 6.228 artiklan 10 kohdan 2 osan 2 osaa koskevia poikkeuksia. Kuluttaja ei voi palauttaa yksipuolisesti pakattuja tavaroita, jotka on purettu toimituksen jälkeen ja joita ei voida palata palautukseen terveydenhuollon tai hygienian syiden vuoksi.
5.3. Jos ostettu tuote ei täytä laatuvaatimuksia, ostajalla on 2 vuoden kuluessa oikeus vaihtaa riittämättömän laadun tuotetta sopivan laadun tuotetta tai oikeutta tuotteen hinnan alentamiseen tai oikeuteen palauttaa tuotteesta maksettu raha ja sen toimitus.
5.4. Ostaja voi lähettää pyynnön/valituksen verkkokauppaan ostetuista tavaroista tai palveluista kuluttajien oikeuksien suojaamiseksi (Vilniaus st. 25, 01402 Vilnius, sähköposti: http://ec.europa.eu/odr/, Puh. 8 5 262 67 51, faksi/ (8 5) 279 1466, verkkosivustolla www.vvtat.lt, sen hakemuslomake EGS -alustallahttp://ec.europa.eu/odr/ Huomaa: Ota kaikissa tapauksissa ota yhteyttä info@royalsperfume.com ensimmäinen.
Tavaroiden palautusta tai vaihtoa säätelee:
Vaihda ja palauttaa tuotteet.
Artikkeli 6.362. Tuotteiden vaihtaminen ja palautus
697 vähittäiskaupan sääntöjen hyväksynnän suhteen
Kuluttajan vaatimus korvata sopivan laadun ostetut tavarat vastaavilla tavaroilla tai palauttaa maksutettu raha siviililain 6.362 artiklassa määritellyistä syistä voidaan täyttää vain, jos myyjä suostuu seuraavien tavaroiden ostamisen jälkeen:
17.2. hajuvedet, kosmeettiset ja wc -valmisteet (koodit yhdistetyn nimikkeistön - 3303-3307 mukaan);